SET KESUBURAN SHAKLEE : Bagaimana Ia Membantu Anda???

Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi Vita Lea, B Complex, Vita-C, dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex.

Selalu mendapat pertanyaan minta terangkan secara terperinci bagaimana setiap vitamin dan supplement dalam Set Kesuburan Shaklee ini membantu dalam kesuburan







Set Kesuburan Shaklee


1. Vita Lea ( Multivitamin)

Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.


2.  Vitamin B Complex 
 
Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

3.Vitamin C


 Vitamin C pula memainkan peranan dalam proses untuk pembinaan dan pemulihan sel.


Vitamin yang tesenarai di atas adalah asas untuk menyediakan tubuh untuk proses kehamilan dengan memastikan badan kita sihat dan sesuai untuk proses persenyawaan.
Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami. Bagaimana kedua2 ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari.

Zinc pula membantu menguatkan sperma.Gabungan nutrien di atas memberikan ada harapan untuk menimang cahaya mata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan