Amaran Untuk Ibu Menyusu :Risiko mengamalkan ESP

Shaklee  Energizing Soy Protein atau lebih di kenali di kalangan pengguna Shaklee sebagai ESP adalah satu produk istimewa yang menjadi sebutan bukan saja oleh ibu-ibu menyusu dan wanita-wanita yang pentingkan kecantikan, malah juga segenap lapisan masyarakat  yang mementingkan kesihatan secara keseluruhan. Malah telah menjadi satu fenomena di mana ibu menyusu sering di kaitkan dengan ESP. Tapi tahukah anda kesan ESP terhadap ibu menyusu???



SHAKLEE ESP




TIGA RISIKO UTAMA PENGAMBILAN ESP SEMASA MENYUSUKAN

1. Kesan kepada kualiti dan kuantiti susu ibu
2. Kesan kepada kulit
3. Kesan kepada berat badan

TAHUKAH ANDA ????

Pengambilan protein adalah penting bagi ibu menyusu. Namun bukan terhad untuk penyusuan sahaja tapi juga ia penting untuk :-
  • Mengawal berat badan
  • Mengelakkan kelaparan di waktu-waktu di luar masa makan (ibu menyusu memang cepat lapar kann)
  • Mencukupkan keperluan protein kerana semasa mengandung dan menyusu, keperluan protein meningkat

Protein dari tumbuhan dikatakan lebih baik dari protein dari haiwan kerana ia kurang lemak dan tiada kolesterol pada tumbuhan.

Bagi mereka yang ingin mengawal berat badan, pengambilan protein penting kerana ia menjaga otot badan yang penting dalam pembakaran lemak. Kekurangan protein boleh menyebabkan otot menjadi rosak, tidak anjal, kendur, sekaligus menjadikan proses pembakaran lemak tidak berlaku dengan baik.

Oleh itu, ramai yang yang tidak kurus-kurus meskipun cuba berdiet. Malah, bagi ibu menyusu, hasrat untuk diet agak kurang sesuai kerana penyusuan memerlukan kalori yang lebih, dan ibu menyusu juga memiliki sahabat setia – selalu lapar!Maka ESP adan pilihan terbaik untuk ibu kerana ia menjaga otot di samping nilai kalori yang sesuai untuk ibu menyusu untuk berdiet.


Tidak rugi mencuba Shaklee ESP ni, sangat sesuai untuk ibu menyusu bukan setakat satu tapi TIGA RISIKO dari mengamalkan ESP. MENGEKALKAN KUALITI DAN KUANTITI SUSU IBU, MEMBERIKAN KULIT YANG CANTIK BERSERI DAN MEMBANTU MENGAWAL BERAT BADAN. 

Berminat untuk mencuba hari ini? KLIK DI SINI untuk membuat pembelian anda SEKARANG dan bersedia untuk menghadapi risiko-risiko di atas.. Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan khidmar nasihat selepas pembelian.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan