Set Gout Shaklee : Belum cuba belum tahu



Dah masuk bulan puasa,pesakit gout mula tak senang duduk tengok makanan yang banyak dipasar ramadhan tapi tak boleh makan..  Time raya lagi la kan,dengan rendang daging,kuah kacang dan lain-lain yang boleh trigger Gout. Tapi berita baik untuk anda, Shaklee ada menyediakan set gout khas untuk pesakit gout ni.

 Apa itu Gout?
Gout adalah satu penyakit sendi yang disebabkan oleh asid urik berlebihan di dalam badan. Asid urik adalah bahan kumuh sejenis protein iaitu purin. Tubuh kita menyingkirkan bahan kumuh ini melalui air kencing, tapi apabila ia berlebihan dan tidak dapat dibuang, ia terkumpul di dalam sendi. Inilah yang menyebabkan gout.

Jadi, apakah yang produk Shaklee boleh diambil oleh pesakit gout di samping mendapatkan rawatan doktor yang berkelayakan?

  • ALFALFA - detox semulajadi yang menyingkirkan toksid secara lembut dari badan. Pengamal alfalfa perlu mengambil air yang banyak untuk melancarkan proses detox ini .

  • PERFORMANCE DRINK – memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik. Ia berkaitan dengan pengambilan alfalfa sebagai detix di atas.
  • OMEGA GUARD – mengelakkan keradangan sendi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan