ESP Shaklee Menggemukkan???


Shaklee Energizing Soy Protein  tidak perlu di perkenalkan lagi secara mendalam sebab ramai yang tau kebaikan Shaklee Energizing Soy Protein (ESP) ini dalam membantu ibu yang menyusukan dan juga membantu dalam proses menurunkan berat badan. Tahukah anda dengan cara pengambilan yang betul ESP jugak boleh membantu menaikkan berat badan..




Sedikit Info Berkaitan Shaklee Energizing Soy Protein (ESP)


  • Satu-satunya produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang amat diperlukan oleh tubuh manusia untuk mengekalkan kesihatan.
  • Kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39; menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis. G.I yang rendah memecahkan gula perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula yang rendah dalam badan anda amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan jangka panjang. 
  • Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu.
  • Shaklee Energizing Soy Protein (ESP) adalah rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
  • Kandungan protein yang tinggi membantu dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta merupakan komponen utama hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi.


Semua ciri-ciri yang tercatat di atas boleh membantu untuk kedua-dua tujuan menurunkan berat dan juga menaikkan berat badan.

Bagaimana cara pengambilan yang paling sesuai?

1. Untuk menurunkan berat badan

    - Shaklee Energizing Soy Protein (ESP) di ambil sebelum makan biasanya di waktu sarapan pagi
  
2. Untuk menaikkan berat badan

 - Shaklee Energizing Soy Protein (ESP) di ambil selepas makan dan selepas melakukan aktiviti senaman

Tidak mendapat hasil yang di ingini???


Sekiranya anda mengikut cara pengambilan yang di nasihatkan tetapi masih belum mendapat kesan yang di ingini, terdapat beberapa perkara yang perlu anda ambil tahu dan SID anda perlu bertanya kepada anda untuk memastikan anda mendapat hasil yang di ingini.

Aktiviti seharian dan corak pemakanan anda perlu di sesuaikan dengan pengambilan ESP, sila hubungi SID anda atau sekiranya mau mendapat Khidmat Nasihat dari saya Khas untuk pelanggan Kedai Vitamin Tuaran boleh Klik Di Sini untuk mendapatkan produk dan boleh hubungi saya khidmat nasihat selepas pembelian



Tiada ulasan:

Catat Ulasan