Menyusukan Bayi Pramatang

Pengalaman menyusukan bayi pramatang adalah jauh berbeza dari menyusukan anak full term. Kalau yang kata struggle nak mula menyusukan bayi baru lahir fullterm, ganda dua kesusahan tu untuk nak mula menyusukan bayi pramatang lebih-lebih lagi yang lahir kurang dari 30minggu.

Saya bersyukur di pertemukan dengan orang sekeliling yang memberikan sokongan penuh dalam usaha saya untuk memberikan yang terbaik untuk anak. Menyusukan bayi pramatang boleh menjadi satu usaha yang mengecewakan kalau tidak ada sokongan dari orang terdekat.




Menyusu Anak Pramatang Memang Mencabar, Apa Yg Perlu BUAT? from iReach HD on Vimeo.


Bila tengok diri sendiri bercakap rasa sebak mengingatkan bagaimana saat berkenalan dengan Shaklee.
Saya tau ramai yang agak2 anti dengan set penyusuan Shaklee ni, kata tak overclaim la ,tak perlu ambil booster la.

Satu perkara yang saya nak tekankan, konsep set penyusuan Shaklee bukan semata-mata sebagai milk booster tapi adalah untuk memberikan kesihatan optimum pada ibu. Bila ibu berada dalam keadaan sihat,fizikal dan emosi, proses penghasilan susu ibu akan jadi lebih lancar.


Kepada ibu-ibu yang mempunyai anak pramatang, anda adalah WARRIOR pada bayi anda. Lebih-lebih yang mempunyai lebih dari seorang bayi pramatang. Bagi yang masih berjuang dan memerlukan sokongan, kami ada di sini. Bersedia membantu bila-bila masa di perlukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan