Cara Pengambilan Mealshake Shaklee Untuk Dewasa

Ramai yang bertanya Mealshake ni untuk budak je ke? Sebab semua SID balik iklan kata untuk kanak-kanak je ni.. Mealshake Shaklee adalah minuman tambahan untuk seisi keluarga,so dari kanak-kanak sampaila warga emas boleh ambil. Terutamanya individu yang kurang minat nak ambil pil2 supplement multivitamin seperti Vitalea, Mealshake Shaklee ni la pilihan terbaik untuk mendapat supplement vitamin dan mineral tambahan yang kita tak dapat dari pemakanan seharian kita.

Apa itu Mealshake Shaklee ?

             Shaklee mealshake

Hidangan lengkap dan asid amino yang nutrisinya mudah di serap untuk kegunaan seharian. Di perbuat dari bahan semulajadi dan mengandungi lactalbumin(sejenis susu).

Menyediakan 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu untuk keperluan seharian. Juga mengandungi lecithin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.

Kaya dengan sumber protein yang membantu pembinaan sel kulit,kuku,rambut,organ,darah dan lain-lain.

Mengandungi asid folik,kaya dengan kalsium dan magnesium, vitamin B yang lengkap dengan biotin,zat besi,Vitamin A,C,E,zink dan selenium yang dapat membantu menaikkan seri wajah dan melambatkan proses penuaan dengan anti oksidsn yang tinggi.

Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buagan dari perut dan usus.

Mealshake Shaklee di cadangkan untuk di ambil bersama ESP Shaklee dan Perfomance Drink di waktu sarapan untuk tenaga berkekalan sepanjang hari.  Selain itu, Mealshake Shaklee boleh dicampurkan dengan buah-buahan,minuman kegemaran anda atau hanya di campurkan dengan air kosong.

Hanya 2 sudu untuk satu hidangan pasti melengkapkan keperluan harian anda di samping rasa yang lazat dan menyelerakan...


 Untuk membuat pembelian anda boleh la  hubungi saya ATAU 





Anda MESTI menghubungi saya selepas pembelian untuk mendapat jadual cadangan pengambilan yang lengkap.


                


Tiada ulasan:

Catat Ulasan