Promosi Shaklee Julai 2014 : Vivix

Alhamdulillah... Saya ada berita baik untuk anda semua. amat sesuai untuk Hari Raya agar dapat beraya dengan sihat dan pastinya kelihatan lebih cantik dan awet muda gtu..

Di umumkan suda produk Promosi Shaklee Julai 2014. Vivix yang superb seperti biasa promosi nya BELI 6 PERCUMA 1. Istimewa kali ini dengan membeli set Promosi Shaklee Julai 2014 ni, tuan puan layak mendapat FREE MEMBERSHIP dan semestinya CASH BONUS dari Shaklee... Opps tanak berniaga? jangan risau,menjadi AHLI SHAKLEE tidak bermakna anda MESTI JUAL SHAKLEE. Menjadi ahli ada sebagai KELEBIHAN kepada anda untuk membeli produk-produk SHAKLEE dengan harga ahli/harga member yang semestinya berbaloi2. Kalau berminat untuk aktif sebagai distributor alhamdulillah la kan.. tapi kalau tidak memadai untuk dapat harga murah untuk makan sendiri dan keluarga. 




Sedikit Info berkaitan Vivix untuk yang baru nak berkenalan dengan Vivix ni.

Vivix daripada Shaklee atau lebih terkenal dengan jolokan nama 'tonik anti-penuaan' Shaklee merupakan suplemen unggul dalam bentuk cecair yang sangat pekat dan berwarna merah. Tonik hebat ini terhasil oleh gabungan anggur muskat (muscadine), elderberi eropah, polygonum cuspidatum, dan lobak ungu yang kaya polifenol;  serta tidak mengandungi alkohol.

Tonik anti-penuaan ini berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA yang mana membantu memberi kesan positif kepada genetik.

10 KELEBIHAN UTAMA VIVIX

  1. Menggalakkan penuaan yang sihat
  2. Membantu mengelakkan kanser
  3. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  4. Mengurangkan komplikasi diabetes/kencing manis
  5. Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
  6. Membantu mengurangkan insiden penyakit nyanyuk
  7. Menggalakkan kehilangan berat badan
  8. Meningkatkan sistem imun
  9. Menyokong kesihatan mata
  10. Menggalakkan kesihatan keseluruhan

Vivix mendapat sijl halal yang disahkan oleh JAKIM



Sedikit testimonial pengguna Vivix .

1. 

Puan Amy

Suami saya minum Vivix selama 3 minggu kulit jadi lebih fit macam baru makan collagen. Sama kesan minum Vivix, isi telinga yang luka berdarah semakin ok isi tumbuh semula berbanding dengan gambar xray sebelum mengambil Vivix

Julai 2014

* yang dia share di WA memandangkan yg tu group secret2 sy tulis balik la ye hehe


2. 
Master Law Chu Hian 




3. 
Perkongsian beberapa pengguna di FB 



Berminat ?? KLIK DI SINI untuk membuat pembelian atau hubungi saya untuk maklumat lanjut. Saya menanti msg/call/emel dari anda.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan