Vivix Tak Halal ???

Hah..betul ke?? Vivix ni tak halal??? Hah ... Vivix ni wine ke?? Boleh mabuk la ye kalau minum Vivix ni???




Ooops jangan cepat melatah ye... 

Memang benar Vivix ni ala-ala wine merah sebab ianya di perbuat dari pada anggur Muscadine yang mana di gunakan dalam proses membuat wine. Tetapi Vivix ni merupakan cecair pekat bukan dalam bentuk Jus macma wine tu. Dan Vivix juga tidak mengandungi alkohol dan telah pun di sah kan halal oleh badan yang di iktiraf oleh JAKIM. Boleh cek sijil halal bagi tahun 2014 di sini

Menurut satu kajian yang telah dibuat di Europe,Saintis mendapati Orang Perancis makan makanan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui: Rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terdapat dalam wain merah.


Dan TAHUKAH ANDA??

Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas wine merah !!!!! Tapi kita Muslim bukan boleh minum Wine pun kan. So untuk merasaikan kebaikan yang lebih dari wine merah tu boleh cuba amalkan Vivix ni.



Bagaimana Vivix ni bertindak membantu kita?

Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. 



Vivix Di percayai dapat : 

1. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal

2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



Masih tidak yakin kebaikan Vivix???

Anda boleh lihat kompilasi Testimoni Pengguna Vivix di sini ya..

Sudah membuat keputusan berminat untuk mencuba?? 


KLIK DI SINI atau hubungi saya segera 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan