Hilangkan Senak Perut Terlebih Makan DI Hari raya

Adakah anda sering mengalami masalah senak perut di pagi raya? Mesti tak bestkan time raya belum sampai tengahari perut dan senak, nak beraya banyak tempat lagi. Akibatnya kenalah duduk rumah layan TV je.

Macam mana rasa senak perut  tu??




 Senak perut merupakan segala gangguan yang tidak selesa di dalam perut. Ia ditakrifkan secara amnya sebagai sakit perut yang berpanjangan dan berulang-ulang di tengah-tengah bahagian atas perut.  Ia sering terjadi jika seseorang itu makan secara tergesa-gesa, memakan makanan berlemak dan berminyak, pengambilan alkohol berlebihan dan juga memakan makanan yang berempah dan pedas. Ianya berlaku pada bila-bila masa, selepas makan atau disebabkan perut masuk angin mahupun oleh ketidakhadaman makanan.

Hah... mesti ramai yang da pernah rasa kan... Tapi raya kali anda tak perlu risau sebab Pakej Syawal V2R1 ni boleh membantu anda menyelesaikan masalah ini.







Apa Produk dalam  Pakej Syawal V2R1 ni?? Ada tiga produk iaitu Shaklee Peppermint ginger plus,Shaklee Alfalfa dan Shaklee Lecithin


   Gabungan halia dan pudina . Halia  memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.


  Agen Pencernaan yang terbaik .  Shaklee Alfalfa ni melegakan masalah ketidak hadaman dengan  membantu mencernakan 4 kategori makanan iaitu Kanji,protein,gula dan lemak.


  Agen Pengemulsi Lemak. Membantu emulsi lemak dan memerangkap lemak supaya tidak melekat di usus dan terus di cernakan dengan lancar dengan bantuan Alfalfa.


Bagaimana? Pastikan diri anda bersedia menghadapi cabaran Syawal ini Dengan Pakej Syawal V2R1 ini dengan membuat BELIAN SEKARANG!!! Anda boleh hubungi saya atau 



Jangan lupa hubungi saya selepas membuat pembelian ya untuk konsultasi cara pengambilan supplement anda!!! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan