Vitalea Shaklee : The Beginning of Multivitamin


Vitalea Shaklee merupakan multivitamin yang pertama di buat pada tahun 1915.  Pada ketika itu perkataan vitamin belum wujud dan di kenali sebagai VITALIZED MINERALS. Punyala panjang mau di sebut kan..  maka diambilla singkatan dari perkataan itu menjadi VITA-MIN dan di gunakan sehinggalah sekarang. Begitu jauh sejarah Shaklee di dalam dunia ni kan sehinggakan menjadi ikutan singkatan itu dan di gunakan secara meluas.




99 tahun yang lalu Vita-Min ini adalah dalam bentuk cecair,seiring dengan peningkatan teknologi ianya telah di ubah bentuk kepada tablet yang di kenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet Vitalea Shaklee ni mengandungi 30 nutrisi harian lengkap dari sumber sayuran dan buah,12 vitamin dan 7 mineral penting mengikut saranan RDA.

Tablet Vitalea Shaklee ini di saluti dengan serbuk spirulina dan merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.  Ujian Klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jauh sakit sebanyak 65%.


Kelebihan Utama Vitalea Shaklee




  • Sumber Tenaga Segera - pemberi tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,membantu sistem memori dan fokus.



  • Pelengkap nutrisi - amalan diet tidak seimbang menyebabkan ramai kekurangan vitamin dan mineral penting terutama yang mengamalkan sayuran dan pengidap anemia.



  • Keupayaan Sistem produktif - penting untuk remaja dan kanak-kanak sedang membesar.



  • Metabolisma- membantu stimulasi sistem metabolisma dan melambat proses penuaan



  • Elemen PENTING pada sel tubuh - menyediakan asas nutrisi,memastikan sel hidup,pertumbuhan sel baru,membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut,otot,kulit,kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid



  • Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati.


Hubungi saya  untuk membuat pembelian SEKARANG ATAU 






dan hubungi saya SEGERA selepas membuat pembelian


Tiada ulasan:

Catat Ulasan