Pengedar Shaklee Kuching dan Miri Sarawak


Walaupun sekarang Shaklee da boleh buat order Direct Online tapi masih ramai lagi yang suka berurusan secara berdepan kan.. So hari ni saya share beberapa orang Leader dan SID network saya yang berada sdi sekitar Sarawak iaitu di Kuching dan Miri.

Leader Sarawak :



                                                                        Nurul Azzurika

Base Di Keningau Sabah tapi juga menawarkan penghantaran COD sekitar Kuching, Sarawak
Boleh menghubungi beliau di FB beliau Nurul Azzurika . Janga risau walaupun dia berada di Keningau tapi SID bawah dia semua nya di Kuching. So boleh bincang untuk bertemu dengan salah seorang SID di bawah Network Nurul ni.



Untuk Area Miri, Sarawak Pulak boleh la hubungi




                                                                        Cik Pn Niza

Asal Sabah juga ni tapi menetap di Marudi. Seorang yang dedicated dalam berbisnes. Pasti tidak menyesal untuk berurusan dengan dia ni .. Boleh hubungi Niza melalui FB beliau Aeron Bagio 



Insyallah akan datang Group JSSS akan berkembang lagi ke seluruh Negeri Sarawak... Kalau ada yang berminat menyertai kami amatlah di alu-alukan. Jangan risau walaupun berjauhan, kami DI Group JSSS sentiasa membantu SID yang dekat mau pun yang jauh. Bimbingan secara online secara berterusan dan juga offline sekiranya di perlukan insyallah boleh di uruskan tu..

Hubungi saya SEKARANG  sekiranya anda berminat menjadi ahli keluarga JSSS dan Pollux






Tiada ulasan:

Catat Ulasan