Jana Pendapatan Sampingan Online


KIta buka post ini dengan datu FAKTA. iaitu  82% wanita yang berpendapatan sehingga RM5K adalah surirumah sepenuh masa dan hanya melakukan business melalui online. Dengan fenomena Bussiness Online yang sedang melanda sekarang ini, Shaklee jugak tidak ketinggalan turut sama menawarkan peluang untuk surirumah dan mana-mana individu untuk menjana pendapatan sampingan secara online.  


Apakah yang di tawarkan oleh Shaklee untuk pengedarnya?

1. Untung Runcit 
    - Sebagai pengedar Shaklee (ahli Shaklee) kita membeli dengan harga ahli dan menjual semula dengan     
      harga retail. Untung runcit di anggarkan 33% 

2. Cash Bonus
    - Pengedar akan di bayar BONUS setiap pertengahan bulan berdasarkan pretasi pada bulan sebelumnya.       Nilai percentage bonus bergantung kepada sale pengedar bermula dari 5% sehingga ke 21% 

3. Car Bonus
    - Bagi pengedar yang perform dengan cemerlang dan memenuhi syarat akan di berikan car bonus. Nilai car bonus juga bergantung kepada prestasi semasa.

4. Trip Pelancongan Percuma
    - Bagi menunjukkan penghargaan kepada pengedar yang telah berkerja keras sepanjang cycle, trip pelancongan 5 Star untuk yang berjaya melayakkan diri.

Potensi Income Setahun


Kepada Pilih Shaklee Untuk Jana Pendapatan Sampingan Online ?


Hanya perlu komputer dan talian internet. Tidak perlu keluar rumah mencari customer

Medium mendapatkan customer hanyalah menggunakan FB,Blog,Twitter dan pelbagai aplikasi komunikasi secara online. Hanya sekali sekala kena keluar menghantar barang itupun sistem online Shaklee 2u suda tersedia untuk anda order secara online dan pos terus kepada customer. 
Terbaru di lancarkan Sistem eSell Shaklee. Customer sendiri terus membuat pembelian melalui laman web anda cuma perlu promote link yang di sediakn.


Masa kerja yang amat fleksibel



Anda sendiri menentukan masa untuk anda bekerja dan berapa lama. Mungkin hanya 2-3 jam sehari untuk mengupdate blog dan FB. Sambil membuat kerja rumah anda masih boleh membalas msg customer. Pengeposan barang anda boleh buat sendiri atau lebih senang melalui Shaklee2u.



Tidak perlu menyimpan stok.

Sekiranya anda memang tidak mahu menyimpan stok memang tak payah susah-susah. Mode penjualan online seperti yang kita ketahui, promosi,pelanggan membuat tempahan dan bayaran,kita packing dan hantar. Dalam Shaklee, sepetti yang saya katakan tadi boleh order terus dari Shaklee2u dan di poskan terus dari HQ Shaklee. Kita hanya perlu promosi. Kalau ada yang nak menyimpan stok sikit-sikit untuk customer yang nak segera pun tiada masalah.


Siapa Yang Rajin Dia Kaya Dahulu

Dalam Sistem Shaklee tiada istilah Upline sentiada lagi kaya dari Downline kerana dalam sistem Shaklee siapa yang lebih berusaha akan lebih cepat mencapai kedudukan tertinggi. Satu perkara biasa dalam Shaklee downline berada di rank lebih tinggi dari upline.Kekuatan Shaklee adalah produknya. Kalau anda menyertai saya pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan saya, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada saya.


Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun!

Sekiranya mahu menjual sesuatu produk kita kena pastikan produk itu berkualiti dan selamat. Produk yang berkualiti akan meraih kepercayaan daripada pengguna. Kepercayaanlah yang akan membina nama kita dalam dunia perniagaan dan akan berlakunya pembelian berulang. Kita juga berasa puas dan seronok  apabila dapat menggembirakan orang lain dengan produk yang berkualiti dan selamat.

Kumpulan Pollux memberikan support dan guideline kepada ahli-ahlinya
Anda akan diberikan panduan dan sokongan motivasi daripada Master-Master kami yang sangat hebat! Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan mencecah 6 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun anda cuma seorang suri rumah.


Nak tahu macam mana untuk memulakan bisnes sebagai Pengedar Shaklee berdaftar?

Klik Di Sini atau hubungi saya 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan