Shaklee Jual Sirap???

Eh sejak bila Shaklee jual air sirap pulak ni... Sirap boleh jadi makanan tambahan berkhasiat ke???
Memang betul Shaklee sekarang dah jual Sirap tapi sirap bukan sebarang sirap tau... ini sirap paling berkhasiat ni...

Produk yang di labelkan sebagai  Sirap Shaklee ini adalah sebenarnya Vivix The Superb... Perkataan Sirap Shaklee bermula dari seorang selebriti yang mengatakan dia mengamalkan Sirap dari Shaklee.. Er selebriti mana tak yah sebutla ye sebab nanti dia claim royalti susah pulak kan..

Anyway Vivix Shaklee yang berwarna merah ini di perbuat daripada campuran beberapa bahan berikut 

Anggur Muscadine - anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan kerana pasangan kromosom tambahan ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Ia mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, 1 phyto-nutrient yang tidak dijumpai dalam anggur jenis lain dan menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Lobak Ungu (Purple carrot) - sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi fitokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Juga mengandungi anthocyanins - antioksidan yang paling mustajab. Juga menunjukkan reaksi kepada anti-radang, anti-mikrobial, anti-carcinogen dan mempamerkan kesan pada saluran darah, platlet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.


Elderberi (Elderberry) - berkesan dalam mengubati simptom flu, terutama influenza B. Mengandungi flavonoids - antioksidan yang kuat - mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.

Kaya dengan anthocyanin - anti-radang - mengurangkan simptom sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.

Juga mengandungi vitamin A, B dan C serta nutrien - asid amino, carotenoid, tannin dan rutin - berkesan dalam menangani jangkitan yis, asma, batuk, sesak nafas dan diabetes. Dapat merendahkan tahap kolestrol dan menghalang oksidasi kolestrol LDL (penyebab penyakit kardiovaskular).

Bagus untuk pengurangan stres, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

Polygonum Cuspidatum (Knotweed Jepun) - sumber komersial Resveratrol - merumuskan supplemen anti-penuaan - melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi altet dan mengurangkan berat badan. Mungkin jawapan untuk memanjangkan usia.


Penuh khasiat kan Sirap Shaklee ni... Warnanya merah pekat kot menyebabkan di panggil sirap. Apapun Vivix Shaklee ni amat berbaloi di miliki terutama oleh golongan berikut : 


  • Penyakit kencing manis (diabetes) dan kanser.
  • Menyokong kesihatan jantungkardiovaskular, sendi dan otak.
  • Agen anti-penuaan.
  • Peningkatan tenaga selular.
  • Perlindungan antioksidan.
  • Meningkatkan sistem imun.
  • Bagus untuk berhenti merokok.
  • Bagus untuk yang inginkan berat badan ideal.
  • Meningkatkan kesihatan yang sangat bagus dan terampil.

Sekiranya anda berminat untuk membeli Sirap Shaklee ni boleh la KLIK DI SINI untuk membuat tempahan terus. Atau sekiranya anda masih mempunyai sebarang persoalan bolehla menghubungi saya 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan